De ce sa ma inregistrez?
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
· poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
· poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
· ai posibilitatea sa acorzi rating produselor si sa faci comentarii cu privire la produsele preferate;
· poti primi informatii personalizate in functie de listele tale de cumparaturi de pe www.boutiqueforyou.ro;
· esti invitat la evenimentele off-line organizate de magazinul nostru.
Cum ma inregistrez?
In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Creaza cont” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.
Ce se intampla cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.
Cum comand?
Prin intermediul magazinului poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.
Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu. Acolo poti:
· modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
· vizualiza costul produselor alese;
· scoate un produs din cos (apasand pe butonul rosu „sterge”).
In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).
Pot comanda si prin telefon?
Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0744559916, de luni pana vineri, intre 10-20, iar sambata intre 10-18..
Cum se procedeaza cu comenzile?
Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii.
Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea ulterioara a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.
Care este valoarea minima pentru care pot comanda?
Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb magazinul nostru isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.
Cum aflu marimea corecta pe care trebuie sa mi-o comand atunci cand imi cumpar articole de fashion?
Pe pagina de produs, vei gasi un tabel de marimi pentru a-ti usura selectarea articolului dorit. Pentru orice alta informatie, asteptam email-ul tau la adresa melindailisie@yahoo.com sau mesaj la 0744559916
Daca pretul afisat este diferit de pretul real?
Preturile produselor de pe nostru sunt exprimate in lei, includ TVA (in procent de 19% ) si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.
Cum platesc si cum se face livrarea?
Pentru produsele achizitionate pe www.boutiqueforyou.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
· plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid sau ridicarea personala de la unul din punctele de ridicare disponibile in pagina de finalizare a comenzii.
Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;
· plata online prin card bancar, indiferent de modalitatea de livrare aleasa;
· pentru comenzile din strainatate, plata se poate efectua doar online prin card, numai dupa ce totalul (produse + transport) a fost confirmat prin e-mail de catre client.
Livrarea prin curierat rapid
Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.
Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.
Destinatie | Plasare comanda | Livrare comanda | |
Curier rapid | Romania | Luni – Vineri (comenzi plasate pana in ora 16:00) | ziua urmatoare (24h) |
Luni – Vineri (comenzi plasate dupa ora 16:00) | 1-2 zile (48h) | ||
Vineri, dupa ora 16.00 si weekend | Marti | ||
Pe tot parcursul anului intervalul de livrare mentionat mai sus este in vigoare pentru produsele cu livrare din stocul www.boutiqueforyou.ro, exceptie facand perioadele cu un volum foarte mare de comenzi unde termenul de livrare va suferi modificari.
Produsele cu livrare din stocul furnizorilor cu care colaboram se expediaza intr-un interval mai mare.
Datele oferite mai sus sunt indicative, pentru o informare concreta avem rugamintea sa verificati intotdeauna cosul de cumparaturi (dupa ce ati selectat modalitatea prin care doriti sa se expedieze coletul).
De asemenea, in urma finalizarii comenzii se va trimite un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail indicata.
Care sunt taxele de livrare?
Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.
*Tarifele includ taxa de ramburs
Care sunt modalitatile de returnare a produselor?
Clientul poate trimite retur prin orice firmă de curierat rapid produsele achiziționate online, însoțite de formularul de retur completat și de factură. Perioada de retur validă în conformitate cu reglementărle este de 14 zile, socotită între data recepției produsului de către client (adică data de livrare a coletului de către curierul nostru) și data recepției returului de către noi (adică data de livrare a coletului retur).
Produsele pot fi schimbate în limita stocului disponibil sau valoarea acestora va fi returnată prin virament bancar. Este necesară menționarea procedeului dorit în formularul de retur.
Din motive administrative trebuie să trimiteți produsele returnate fără a opta pentru serviciul de ramburs.
Pentru a returna un produs, aveti doua variante:
1. Cu formular de retur completat online:
- Accesati sectiunea "Contul Meu", "Istoric comenzi"
- Completați formularul de retur online
- Introduceti factura fiscală și produsele pe care doriți să le returnați în ambalajul original.
- Expediați coletul prin orice firmă de curierat rapid la adresa: SPATIO MODA SRL, Strada Lamaitei, nr 2, Oras Ploiesti, Județul Prahova, (incinta ANTECO) în atenția D-nei Melinda.
2. Cu formular de retur clasic:
- Vă rugăm să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a returna utilizând adresa de e-mail melinailisie@yahoo.com sau numărul de telefon 0744.559.916 .
- Completați formularul de retur primit o data cu comanda dvs.
- Introduceti formularul completat, factura fiscală și produsele pe care doriți să le returnați în ambalajul original.
- Expediați coletul prin orice firmă de curierat rapid la adresa: SPATIO MODA SRL, Strada Lamaitei, nr 2, Oras Ploiesti, Județul Prahova, (incinta ANTECO)în atenția D-nei Melinda
După primirea returului, va fi efectuată verificarea cantitativă și calitativă a produselor returnate și transmis un email de confirmare a procesării returului. în cazul solicitării unui alt produs clientul va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. în situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența va fi plătită prin virament bancar, conform modalităților de returnare menționate în OUG34/2014. Produsul solicitat la schimb va fi expediat numai după ce clientul a returnat produsul cumpărat inițial, dacă acesta îndeplinește conditiile de returnare conform OUG34/2014. Plata returului se va face prin virament bancar in 15 zile de la primirea coletului de retur în contul IBAN indicat de consumator în formularul de retur. Taxele de curierat nu vor fi rambursate. Returnarea banilor ori, dupa caz, înlocuirea produselor, nu se poate efectua în urmatoarele cazuri:
- Eticheta de produs si/sau eticheta de retur au fost desfacute. Desfacerea acestora duce automat la pierderea dreptului de returnare.
- Produsele nu sunt în condiția lor originală (ambalajul original al produsului, accesoriile complete, documentele aferente achizitiei, documente fiscale)
Toate costurile de transport generate de procedura de retur/schimb produse, inclusiv reexpedierea vor fi suportate exclusiv de către client. Taxele de curierat nu vor fi rambursate. Produsele achiziționate din magazinul online www.boutiqueforyou.ro nu pot face obiectul procedurii de retur/schimb în showroom. Important: Vă rugăm să respectați termenii de returnare cu care ați fost de acord în momentul în care ați finalizat comanda.
Nu vor fi acceptate coletele care:
- Au fost trimise fără informare/notificare prealabilă sau pentru care nu a fost completat formularul de retur online.
- Au menționată suma de ramburs pe eticheta de transport.
- Nu au inscripționate pe ambalaj elementele necesare identificarii returului (numele beneficiarului facturii).
Produsele deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzatoare în cazul unei returnari de produs nu vor fi acceptate, iar costurile curierului sunt suportate de către dumneavoastra.
Care este modalitatea de plata a produselor returnate?
Plata returului se va face prin virament bancar in maxim 14 zile de la primirea coletului de retur în contul IBAN indicat de consumator în formularul de retur. Taxele de curierat nu vor fi rambursate